Scandal (!)

června 21, 2015

Miluji šperky a to v jakékoliv podobě. Nejvíc si však ujíždím na náhrdelnících, ať už jsou velké, mohutné, okázalé či jemné. Důležitý je vždy pro mě design, který jde ruku v ruce s kvalitou a to platí jak u náhrdelníků, tak i náušnic či prstenů. Jelikož mám silnější prsty a klouby, mám problém pro sebe sehnat designový, kvalitní prsten. Proto jste na mých rukou mohli doteď zaznamenat pouze jeden prstýnek a to zásnubní od Lukáše dělaný na zakázku. Není den, kdybych si ho nevzala a je jedno, zda se k mému outfitu hodí či ne. Bez něho jsem taková ... nahá. Ale přeci jen, jeden prsten, byť zásnubní, je pro ženu málo. Začala jsem se tak nedávno poohlížet po jiném, pro mě zajímavém kousku.

V tomto článku mám tak pro vás tip, kde například ony zajímavé šperky nalézt. Jedním takovým místem může být Deluxia.sk, což je slovenský internetový obchod zaměřený na kabelky, originální šperky, módní doplňky a věhlasné módní značky jako jsou například Versace Jeans, Guess či Michael Korse

Nejvíce mě zde zaujaly šperky značky Scandal (!) a to nejen svým skandálním názvem. Každý šperk je originál, z hypoalergenního materiálu, který je ručně vyráběný v italské Florencii. Pokud si na eshopu žádný šperk od Scandal (!) nevyberete, můžete si zažádat o zaslání katalogu a šperk si objednat dle vlastních představ.

Já měla v "hledáčku" prsteny a právě ty od Scandal (!) mě zaujaly nejvíce. Nakonec jsem si vybrala velký prsten s ručně broušeným fluoridem z hypoalergenní mosazi. Zelený fluorid je vsazený do okrasných lístků růže a stává se tak hlavním doplňkem celého outfitu. Mosazné prvky prstenu jsou vyrobeny metodou ztraceného vosku, což je metoda odlévání při které se forma rozbije a z ní vyskočí tak hotový produkt. 

Nejvíce mě na prstenu baví to, že si ho můžu kdykoliv zmenšit či zvětšit, že je originál a celkový outfit pozvedne do vyšší roviny.

Více od značky Scandal(!) najdete na Deluxii.sk, která je hlavním dodavatelem těchto šperků.





A na závěr jedna SCANDAL (!) ní 



Související

3 komentářů

  1. Krásný prsten a překrásná skandální fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. ten prsten piiise!!!

    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji ženy :-) Prsten je skvostný, sice těžší ale díky němu žádný jiný šperk není potřeba :-)

    OdpovědětVymazat