Outfit: Mango muž

září 29, 2015

O víkendu se nám udělalo krásné babí léto. Byla to zároveň jedna z posledních příležitostí k obléknutí letního Mango obleku. Oblek je z opravdu lehounké bavlněné látky se sakem bez podšívky. Objevil jsem ho v online Mango shopu, kde se dají nalézt často pěkné kousky za opravdu příznivé ceny. V poměru cena / výkon tak Mango nabízí po všech stránkách kvalitnější konfekci. Ovšem je nutné zmínit, že jak už tomu u konfekcí bývá, ne každému musí padnout. Ideální je si tak zajít nejdříve do kamenné pobočky a zjistit si, jaká velikost vám od určitého střihu padne, a pak se dá s klidem v duši objednávat i online. Já do toho šel s tím, že budou potřeba dodatečné úpravy. Saka Manga a obleky jsou totiž tak trochu pro dlouhány. Rukávy saka jsem si nechal zkrátit o 1,5 cm a kalhoty rovnou o 3 cm. Tím, že je oblek celobavlněný, dokáže se velmi snadno a rád zmačkat. Na léto a všeobecně teplé dny je však ideální. 

Pod oblekem mám košili s jemným proužkem od neapolské značky Errico Formicola. Co se týče doplňků, tak na zápěstí mám své oblíbené hodinky Esprit a v kapse saka bavlněný kapesníček s puntíky od české sympatické značky Bubibibi ties. K rámovým botám od Loake byla nutnost sladit do hnědé také opasek

Po pár cvacích v nohách tančícího domu (Míšin oufit jste mohli vidět již včera), jsme si dali premiéru v horním patře, v jeho krásně situované kavárně. S cappuccinem v ruce následovalo už jen obdivovaní výhledu na Prahu v přicházejícím podzimu.






Sako: Mango
Košile: Errico Formicola
Kalhoty: Mango
Kapesníček: Bubibubi ties
Hodinky: Esprit
Opasek: Ralph lauren
Boty: Loake













Související

0 komentářů