Outfit: Street fashion in purple

února 27, 2016

Posledních pár měsíců se zajímám spíše o minimalistický street fashion, který mě neuvěřitelně baví. Líbí se mi například móda od City Folklore (návrhářky z Ostravy) či minimalismus od Lukáše Macháčka. Je v tom pocit uvolněnosti, svobody, pohodlí a kreativity. Zvolila jsem si v tomto článku proto outfit v podobném duchu.

Na sobě mám novou mikinu  značky Puma, kterou jsem objevila v e-shopu Ringit.cz a kterou jsem si vybrala především kvůli luxusní kapuci a barvě. Jako svrchní část outfitu jsem zvolila křivák, o kterém si myslím, že by měl být základním kouskem jak dámského tak pánského šatníku. Můžete ho zkombinovat prakticky s čímkoliv. Pořídila jsem si také nedávno batoh od navrhářky Liuc a musím říct, že po dlouhé době super změna.






Mikina, Puma
Křivák, Orsay
Jeans, Lee
Sluchátka, Urbanears
Tenisky, Nike Air Max
Náušnice, Lindex
Prstýnky, HM



Související

0 komentářů