Be fit, fabulous and strong s FITFAB strong

února 25, 2018

Teď mě asi nejvíc pochopí mámy, protože najít si čas na cvičení ve fitku nebo dojíždět někam za cvičením je v každodenním shonu pro nás stejně vzácné jako udělat si ráno kávu a ještě si ji teplou v klidu vypít. To se mi tedy naštěstí daří, horší je to u nás s obědem. Já miluju sport. Byla jsem k němu vedená už od dětství a proto, když jsem musela v těhotenství sport omezit a po porodu jsem se ke cvičení taky nějakou dobu nedostala, trpěla jsem. A ne jenom já, ale i Lukáš. Byla jsem protivná, prostě sportovně neuspokojená. Chyběly mi hold endorfiny, hormony štěstí. Párkrát jsem si byla zaběhat, ale jakmile jsem opustila Rozárku, už mi chyběla a nedokázala jsem si běh patřičně užít a vypnout. No jo no, ta mateřská závislost. Přestože nejsem vyznavač cvičení doma (chybí motivace cvičit), stáhla jsem si nakonec 30shred day od Jillian Michaels. Mohla jsem tak mít Rozárku u sebe, jenže mě to tak nějak nebavilo. Každý den to samé, žádný den volna, nuda .... chybělo mi tam to nadšení.

Na program FITFAB strong jsem narazila na facebooku a řekla jsem si, že tomu dám ještě šanci. Ihned mě nadchlo zjištění, že videa točili v pražské Továrně, což je mimochodem boží industriální prostor, že muziku ke cvičení mají live a že je to celé zdarma. Jakože cože? A víte, co je největší mazec? Všechna videa natočili za jeden jediný den, blázni. Hlavou projektu FITFAB je Andy a srdce spolu s Andy tvoří i zbytek týmu.

Program si můžete dát buď v MINI nebo MAXI verzi. Rozdíl je pak v počtu cvičení za týden. Já si řekla, že začnu mini verzí a dobře jsem udělala. Program má rovných 6 druhy cvičení - Cardio, ABS legs, Yoga, Interval, Dance a Core, takže nudit se určitě nebudete.

Už v pondělí na mě čekalo první video ve formě CARDIA (40 min). Měla jsem trošku obavy z toho, co mě čeká, ale bylo to skvělé. Všechna videa jsou samozřejmě česky, necvičí tam žádné s....y a Andy vás nakopne hned u warm-up. Zpotila jsem se řádně, čekala jsem, že to bude náročnější a budu popadat dech, ale nestalo se a já si to mega užila.

ABS legs (35 min) je zaměřeno na posilování nohou a středu těla. To mě zatím bavilo nejmíň, ale uvidíme, dám tomu šanci a třeba si mě získá.

Yoga (25 min) vás chytne hned u první střechy. Navíc Andy pojala yogu více svižněji, zaposilujete  si ,ale zároveň se krásně protáhnete a odpočinete. Přidala bych pár minut navíc, klidně na 40 minut.

Interval (40 min) jsem si střihla pěkně ve svůj narozeninový den a krásně jsem se zpotila. V této lekci si užijete jak posilko tak i kardio, bavilo mě to. Jo a jsou tam angličáky, tfuj tfuj.

Dance (30 min) jsem si dala na pohodu ve čtvrtek ihned potom, co se Rozi probudila po dopoledním spánku. Z této lekce jsem měla hodně nahnáno. Já a choreo? Ne ne, to nejde moc dohromady, ale opět jsem byla mile překvapena. Všechny kroky i sestavy byly jednoduché a já vše zvládla na první dobrou a na konci lekce? Lilo ze mě jako z konve a neuvěřitelně rychle mi dance utekl. Za mě jednička s hvězdičkou.

Core (35 min), jak už název napovídá, je o zpevnění středu. Tady si máknete na břichu, zadku a stehnech. Planků a hlubokých dřepů je tady víc než dost, super.

Dneska jsou to mé dva první týdny MINI verze a jsem nadšená, recenze tak byla na místě. Pokud chcete něco motivačního a vidět výsledky ostatních, tak se přidejte na facebooku do skupiny FITFAB strong parta. Zhubnete, zpevníte se a budete prostě šťastnější, uvidíte, tak hurá do toho a klidně mi napište do komentářů, zda si taky na této nové vlně fitness programu ujíždíte, jak vás to baví apod.

P.S: Další článek bude srovnávačka po MINI i MAXI verzi, sama jsem zvědavá.




Související

2 komentářů

  1. Ahoj, velmi zajímavé čtení. Bylo mi inspirací, že se sebou musím něco dělat. Proto jsem začala chodit do fitness centra na cvičení. Teď ještě bych si potřebovala pořídit nějaké to sportovní oblečení. To jsem sehnala tady a mohu cvičit . Přeji pohodový den plný elánu.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, velmi ráda čtu vaše zajímavě psané články. Tento mě inspiroval k tomu, že bych měla začít že cvičením třeba s pilates. Ale to si musím koupit něco sportovního. Proto s tohoto důvodu jsem se porozhlédla na internetu a zde jsem našla co potřebuji k tomuto cvičení. Pěkný den

    OdpovědětVymazat