Valentýnské focení s Vyvolej.to

února 13, 2020

Kde začít? Bože, je toho tak hodně, co se za poslední rok událo ... Z Rozárky už je velká holka. V září ji čeká nástup do školky a taky se nám na sklonku minulého roku narodil syn Jáchym. V červnu jsme naplno rozjeli s Lukášem eshop a tak nám poslední dobou ty dny nějak splývají. 
Naštěstí nám pomohlo v listopadu umístění Rozinky do školičky v Zelenči a tak toho přes den stíháme teď o něco více. Najít si ale čas sami pro sebe ... nemyslitelné.

A tak, když jsem se zapojila do valentýnské soutěže s Vyvolej.to a následně ji vyhrála, v duchu jsem jásala. Věděla jsem, že nás dva, byť s dětmi, čeká akce, která bude jen o nás dvou. Prostě naše.
Termín na focení byl domluvený, místo taky a tak jsme se 1.2.2020 vydali celá rodina naší Caddynou do Prahy směr Café Lajka.

Ještě necelé 3 roky zpátky bychom se na takové profi focení pečlivě chystali, vybírali outfity ... Teď jsem byla ráda, když jsem se vlezla do svoji COS sukně, našla čisté bílé triko a stihla si koupit rtěnku. Lukáš to měl podobné, teda až na tu rtěnku. V Praze už na nás čekala záchrana v podobě Lucky, úžasné Lukášovy sestry, která si před focením vzala na starost Rozárku a ve Stromovce spolu obráželi dětské hřiště. Jáchymek to v kočárku zabalil a tak jsem na chvíli byli zase jen my dva, slečna fotografka a Julie z Vyvolej.to. A šlo se fotit.










Související

0 komentářů