Nejžhavější trendy v oblasti líčení pro nadcházející jaro/léto 2015

března 19, 2015

Po důkladném nastudování módních trendů na jaro/léto 2015 vám musím s hrdostí oznámit, že jsem pro vás našla 7 nejžhavějších trendů v líčení, které budete moci spatřit v nadcházejících měsících.

A na co se tedy můžeme těšit?

Rty:

Červená barva:
Která žena by se necítila dobře s výraznou červenou rtěnkou? Designéři na jaro/léto 2015 představili všechny oblíbené odstíny červené a pozdvihli ji na vyšší úroveň. Už neplatí mít celé rty vykreslené červenou barvou. Teď přichází na řadu hra se stíny. Začněte tmavou a postupně zesvětlujte až do koutků úst.


Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Růžová barva:
Zapomeňte na křiklavou růžovou. Natřete své našpulené rty jemnější, pastelovou růžovou.



Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Švestková barva:
Kdo tvrdí, že tmavý odstín rtěnky se nosí výhradně v zimním období? Porušte pravidla, zahalte své rty do temně švestkové barvy a přivítejte jaro v plné parádě.


Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com


Tělová, nahá (nude) barva:
Máte raději výraznější oči a rty barvíte pouze leskem na rty, balzámem či vůbec? Chyba, letošní trendy dávají zelenou takzvanému nahému líčení rtů. Seženete-li rtěnku v barvě vaší pletí, máte vyhráno.

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Obočí:
Obočí je důležitou částí obličeje každé ženy a proto je důležité o něj náležitě pečovat a upravovat. Letošní jaro/léto bude ale jiné. Ano, je to tak, dejte svým pinzetám menší přestávku a vytvořte si tak divočejší, rozcuchanější look. Pořád si ale dávejte pozor, aby jste si nenechali narůst obočí ve stylu Iljiče Brežněva. Světlým typům a především blondýnkám zaplesá srdce, letošní jaro/léto bude patřit rozcuchanému blonďatému obočí.



Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Bronzová líčka:
V létě si je přejeme mít každá a nevypadat jak bledule. A letošní jaro/léto si to vyloženě žádají trendy. Vystavte se tedy slunci, samozřejmě s pořádným UV faktorem, a nechte si tak vytvořit dokonalý bronzový look. My, co toho pigmentu moc nemáme nemusíme skuhrat, pro nás existují bronzové pudry, perly, krémy atd. Inspirovat se můžete například u modelek Balmain, Ralpha Laurena a jiných.Tak směle do toho dámy

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Černé linky:
Černé linky jsou dokonalou zbraní každé ženy. Přivítejte jaro odvážnějším pohledem než kdy dřív.
Varování: čím odvážnější, výraznější linka, tím by měl být zbytek make-upu jemnější.

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com

Zdroj: pinterest.com


Be brave!











Související

7 komentářů

  1. Rtěnky mám asi jen čtyři, ale zrovna jsou to tady zmiňované barvy! Teda ta světle růžová mi přijde, že mi vůbec nesluší, ale švestkovou jsem si opravdu oblíbila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky sluší jen některé barvičky. Já si oblíbila rtěnky v barvě nude, lehounce růžové a sytě červené :-)

      Vymazat
  2. Poslední dobou nakupuju kosmetiku přes srovnávače cen, třeba http://www.hyperzbozi.cz/krasa-a-zdravi. Super výběr na jednom místě a velké rozdíly v cenách, takže se tak dá najít ta nejvýhodnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za info. Mrknu se, ale já raději nakupuji v kamenných obchodech, kde mám možnost si kosmetiku vyzkoušet, osahat :-)

      Vymazat
  3. Krásné líčení na krásných tvářích, moc se mi líbí ten první způsob nanášení rudé rtěnky...

    OdpovědětVymazat
  4. By mě zajímalo jak se módní trendy změnily za posledních sedm let, když nepočítám nošení roušek :D jinak teda by mě zajímalo jestli takové modelky navštěvují takové salóny třeba na oční linky a úpravu obočí nebo mají už nějaké osobní vizazisty? Když vidím jak jsou pěkné nalíčené tak mě to docela zajímá.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, mě teď poslední dobou docela zajímá permanenti make-up. A možná bych i zašla ale mám trochu strach co když se třeba nepovede. Je nějaká možnost co se s nepovedeném make-upem dá dělat? Někde jsem četla že se dá odstranit touhle metodou myslíte že je to možný? Díky za rady.

    OdpovědětVymazat