Outfit: Sako Lardini s pepito vzorem

března 28, 2015

Dnes jsem si odškrtl z wish listu další položku. Bylo jí sako z druhé ruky, takové nějaké jiné, odlišné a zajímavé. Proč z druhé ruky? Je to dobrodružství, připadám si pak nejméně jako Indiana Jones  a když už něco ulovím, tak o endorfiny není nouze.
Tužba to nebyla lehká, najít padnoucí sako už jen v konfekci není nic jednoduchého. Vynásobte to stem a získáte náročnost získání v rámci možností padnoucího/zajímavého saka ze secondhandu. 
Kdo hledá ten najde. Dnes se však na mě usmálo štěstí, při prvním pohledu jsem věděl, že musí být moje, po obléknutí se mi ho už nechtělo svlékat. Láska na první pohled.

Sako je italské značky Lardini pro kterou nedávno navrhl vlastní kolekci i v internetovém světě dobře známý Nick Wooster. Sako je směsí vlny a kašmíru s ne tak všedním pepito vzorem, který je charakteristický střídáním světlých a tmavých kostek. V tomto případě je barevná paleta živější a je zde zastoupena tmavě modrou, světle modrou, červenou a hnědou.
Sako je ležérní, výraznější a extra pohodlné. Sako má tři knoflíky, zcela jinak vypadá zapnuté pouze na prostřední knoflík. Já si zapnul knoflík i horní, kdy jindy zvolit usedlejší způsob než při doušku čaje?









Sako,Lardini
Košile, Navyboot
Kravata, bezejmenná švýcarská





Související

1 komentářů