Inspirace na vánoční dárky pro ženy

listopadu 16, 2015

Za měsíc a pár dní tady máme Štědrý den. Je to den, kdy by se měla sejít celá rodina, smažit kapr, dělat bramborový salát, rybí polévka, poslouchat vánoční koledy a pod stromeček nadělit dárky pro své nejbližší. Nevím, jak jste na tom vy, ale já mám každoročně stejný problém. Co koupit mámě a bratrovi? Ježiši a co dědovi? Dochází mi inspirace a tak se snažím čerpat kde se dá.

Letos jsem na pár skvělých tipů, které by mě jako ženě, udělaly velkou radost narazila a ráda bych se tak s vámi o ně podělila. Třeba to někomu z vás pomůže s rozhodováním, co vlastně tomu něžnému pohlaví koupit. 

Takže:" Milý Ježíšku (Lukášku) ... "

  • Pokud si nemá kam odložit šperky, třeba by se jí mohla líbit originální mistička od Sass and Belle ve tvaru jednorožce. Na zootu ji seženete za 399 Kč


Zdroj: zoot.cz

  • Zakryjte ji dekou, do ruky ji dejte teplý čaj nebo svařák a do klína třebak knížku od Paula Hawkinse: Dívka ve vlaku. Ta by jí určitě mohla bavit, pokud má ráda thrillery. Seženete ji za 280 Kč.

Zdroj: databazeknih.cz

  • Je to tvrďačka a thrillery už jí nestačí? Kupte ji psychologický román Poslední nádech od Lucy Clarke. K dostání za 245 Kč


Zdroj: databazeknih.cz

  • V časopise Kondice jsem objevila další zajímavý tip na knihu - Hledání ultra od Riche Rolla. Kniha nejen pro milovníky běhání. Já na Ježíška nepočkám a zaběhnu si ji koupit ještě dnes. Od 187 Kč
Zdroj: kniha.cz

  • Každá žena touží po smyslné vůni. Dámský parfém Giorgio Armani Sí doporučuji, pokud má ráda vůni růží, frézie, lehké vanilky. S tímto parfémem nešlápnete vedle. Cena za 50 ml  se pohybuje od 1489 Kč.

Zdroj: vivaluxury.blogspot.cz

  • Miluju svěží vůni od DKNY Be Delicious, doporučuji! 50 ml od 662 Kč
Zdroj: mychemist.com

  • Nechte ji rozzářit pomocí olejíčku na vlasy a tělo! Shimmering Oil, L´Oréal Professionnel, 150 ml. 424 Kč
Zdroj: bezvavlasy.cz

  • Pořád na něho myslím a mám v plánu si ho brzy pořídit. Suchý olej na tělo a vlasy od Nuxe. Koupíte ho už od 554 Kč
Zdroj: magister.sk

  • Všude s sebou tahá láhev s pitím? Pak doporučuji pořídit ji stylovku a to skleněnou láhev se stylovým designem a třeba i s jejím jménem! Drinkitka od 400 Kč

Zdroj: drinkit.cz

  • Nosíte rády šperky? Pak se koukněte na Eppi.cz do sekce Vánoční dárky. Ceny od 580 Kč
  • Na Le Marketu jsem objevila originální mohutný náhrdelník z dílny designérky Terezy Houdkové, a který je udělaný z kancelářských sponek. Ten by se mohl líbit. Cena od 780 Kč.

Zdroj: terezahoudkova.cz

  • nadměrnou či podměrnou velikost bot a tak moc by si přála krásné lodičky na vánoční večírek nebo kozačky? Na stránkách Andypoly určitě vyberete ty správné. P.S: Mají boty i pro pány. Ceny od cca 500 Kč
  • Miluju krajkové spodní prádlo, rafinové a sexy. Moc se mi například líbí spodní prádlo od Lindex (od 399 Kč) nebo od La Perla (od cca 4000 Kč)

Zdroj: laperla.com

  • Kupuje si časopisy a miluje módu, pak bude předplatné Elle pro ni to pravé. Chodí mě každý měsíc do schránky a pokaždé super články a módní inspirace. Předplatné od 999 Kč
  • Touží se projíždět ulicemi Prahy na stylovém městském kole s tradicí? Krásný minimalismus, kvalitní zpracování. To vše najde ve značce Favorit. Ceny od 59 700 Kč
Zdroj: favorit.cz

  • Na hlavním nádraží v Praze se nedávno otevřel obchůdek s anglickými kabelkami, botami a peněženkami LYDC. Doporučuji se na ně zajet podívat, nebudete vědět, kterou ji koupit jako první. Ceny na zootu od 389 Kč
Zdroj: zoot.cz

  • Má ráda psaníčka, minimalismus, ruční práci, české designéry a kůži? Pak doporučuji skvělého designéra Daniela Rychtera, který šije především unisexové kousky a to jak psaníčka, tak cestovní brašny, peněženky, obaly na notebooky či mobily. Cena dle zboží, ale většina do 1500 Kč.

Zdroj: Rychter_D

  • S Lukášem se snažíme sportovat jak to jde a čím více je chladněji, tím více nás to nutí vyběhnout do parku, ulic. No jo, kam ale s klíčema, telefonem či pitím? Věci tak musíme cpát do kapes, což není při běhání dvakrát příjemný. Objevila jsem ale super věc, kterou si třeba někdy pořídím - UltraSpire Astral "vestabatoh" speciálně navržený pro ženy. Cena od 3650 Kč

Zdroj: trailpoint.cz

  • Nevaž se, odvaž se a pořiď si na běhání stylové barevné legíny. Mě se třeba moc líbí ty od Nike. Ceny od 2000 Kč

Zdroj:  nike.com


Zdroj: nike.com
  • A k barevným leginám třeba barevné ponožky od SocksInBox. V balení jich najdete rovnou 5 kousků. Cena od 400 Kč

Zdroj: socksinbox.cz

  • A pokud toužíte koupit ženě nějaký designový fashion kousek, zajděte se podívat do Zary na aktuální kolekci. Já bych si tam vybrala.

Hezký dárek určitě dokáže potěšit každého. Já se ale nejvíc těším na to, až se zase všichni sejdeme u jednoho stolu a společně prožijeme klidné vánoční svátky.





Související

2 komentářů

  1. Ahoj, ja jsem mamce koupila tento gymnasticky mic http://www.ksporting.cz/fitness-gymnasticke-mice/lifefit-anti-burst-ruzovy-85-cm.html , ale kdyz jsem projela tento clanek, tak jeste prikoupim suchý olej na tělo jak si sem dala. Diky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peťo, tak to jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala :-) Sama vím, jak je těžké najít inspiraci na nějaký ten Vánoční dárek :-) Já už mám skoro vše nakoupeno, ještě mi chybí pro mámu a u dědy to vidím na knížku :-) Tak ať se mamince líbí a třeba potom napiš :-) Míša

      Vymazat