Náramky Lavaliere

srpna 24, 2016

Není tajemstvím, že detaily jsou právě to, co podtrhne výsledný vzhled celého outfitu. Jedním takovým detailem jsou právě náramky, které již pár let diktují trendy především na zahraničních blozích, sociálních sítích a v magazínech. Čím dál tím častěji se s náramky a jejich vrstvením setkáváme také v našich tuzemských ulicích a nemalou zásluhu na tom mají právě projekty, které umožňují si takový náramek pořídit.

V dnešním článku vám tak představím náramky severočeské značky Lavaliere, která má ve své nabídce více než 350 kousků a vybrat si není opravdu jednoduché. A co více, nejsou pouze prodejcem, ale rovnou výrobcem. Náramky Laviere se dělí do třech kategorií a to na macrame, korálkové a s kotvou. Právě po kotvě jsem už delší dobu pokukoval. 


Kotva je parádním letním doplňkem, a když jsem ji tak v nabídce viděl, neváhal jsem ani sekundu. Můj levý prostředníček si také nedávno pořídil zlatý prsten a skloubit k němu další doplňky není vůbec jednoduché. Když kotvu, tak tedy zlatou


Další náramek si vybírala Míša. Zde byl výběr ještě složitější, nabízí se toliko možností. Korálky z achátu, hematitu, jaspisu, tygřího oka, mořských sedimentů a mnohého dalšího, doplněné o pozlacené lví hlavy, zirkony, sparťanské hlavy, lebky či budhistické hlavy. Nakonec volba padla na do bíla laděny náramek z howlitových kamenů s pozlacenou lví hlavou. Minimalistický bílý náramek, který se bude parádně kombinovat s mnoha kousky šatníku. 


Velmí nás zaujala také možnost výběru velikosti. Náramek je, jak už je zvykem, na elastickém lanku a dá se říci, že je univerzální. Lavaliere to ale dotáhl k dokonalosti a lze si tak vybrat hned z 5 velikostí. Postačí si  vzít krejčovský metr a přeměřit si zápěstí a pokud by jste se přeci jen o centimetr sekli, tak elastické lanko to hravě vyřeší. Další příjemnou možností je výběr samotného zlacení. Každý si zde může vybrat dle svého přání od žlutého zlata, přes to bílé, růžové či metal. Náramky nám dorazily v elegatní krabičce a látkovém pytlíčku a celý šperk i tím dostává punc luxusu.

Doufám, že jsem vám dnešním článkem dal tip na něco zajímavého, či pro vás nového. Já mám náramků z minerálů již několik a určitě nejsem u konce. A jak jste na tom s tímto šperkem vy?



Související

1 komentářů