Outfit: Červená Karkulka

října 09, 2016

V dětství jsem (jako snad každý) milovala, když mi máma četla pohádky nebo když jsem usínala se sluchátky v uších, ve kterých mi zněla nějaká pohádka na dobrou noc. Milovala jsem je všechny a od každé pohádkové postavy jsem toužila mít něco. Tak například od Princezny se zlatou hvězdou na čele její zlaté šaty, od Popelky tři oříšky a od červené Karkulky jsem toužila mít její červené šaty.

Když mi přišlo domů zářijové číslo Elle, spatřila jsem je v nové kolekci F&F, kterou pro Elle nafotila Marika Šoposká s Berenikou Kohoutovou (herečky, blogerky a autorky knihy Sedmilhářky). Musela jsem je mít. Proto, když jsme přijeli z Thajska, moje první kroky vedly do Palladia, tam je ale bohužel neměli. Nakonec jsem je objevila v MY na Národní třídě. Přinesla jsem si je domů hrdě s novou kabelkou, přičemž od Lukáše jsem dostala palec nahoru a já tak mohla s klidnou hlavou a úsměvem na rtech uložit hlavu do peřin.

Šaty jsou minimalistické a jejich jasná červená barva vítá přicházející podzim. Díky mašli, kterou můžu nosit buď uvázanou nebo jen volně, nemusím nosit žádné šperky. Stačí tak náušnice a střih šatů do áčka zároveň lichotí mé sportovní postavě.

Letošní podzim vidím osobně na hry s barvami a jak jste na tom vy? Jaké jsou vaše barvy podzimu v oblasti módy? 








Šaty, F&F, podzimní kolekce
Psaníčko, Daniel Rychter
Prstýnek, Snubní
Lakovky, Gabor
Kabát, Milo

Související

1 komentářů