Na vlně nedělní nostalgie

února 26, 2017

Nedělní podvečer: 

Já: "Pustíš písničky ze svatby?"
On: "Jak to víš?"
Já: "Prostě vím, prostě tě znám."

... a aby toho nebylo málo, rovnou jsme si přehráli i video ze svatby, které nám dělal můj bratr a za které mu patří naše veliké díky. Prostě taková naše klasická nedělní romantika. Samozřejmě se to neobešlo bez slz a vzpomínání, jak krásný ten náš den byl. Teď to všechno tak nějak prožívám intenzivněji, emocionálněji. Přijde mi, že jsem teď nalomená skoro pořád. Prostě " jiný stav".

V červnu to bude rok, co jsme si řekli své ano, a ani jeden z nás tehdy ani nedoufal, že nás bude za rok o jednoho více, že budeme tvořit rodinu. Že se to tak rychle podaří, že se nám splní přání a pod stromek obdarujeme své nejbližší prvním ultrazvukem.

Když uplynuly první tři měsíce, které jsou považovány za rizikové, a vše bylo v pořádku, oddychla jsem si. Začala jsem se na svět více usmívat, neřešit malichernosti a těšit se na to, co přijde. Každý den mě překvapuje moje tělo, moje mysl. Jsou dny, kdy bych dělala radostí kotrmelce, do celého světa vykřičela, jak jsem šťastná a koupila si snad i celé květinářství, ale jsou i dny, kdy se probouzím s nepochopitelným pláčem, s bolestí v kříži a se strachem, co bude. 

Vím ale, že tyhle "stavy" jsou "asi" normální, a tak si ty dobré a šťastné chvíle fakt užívám a na ty špatné, kterých je zatím pramálo, vím, že nejsem sama. 

Těším se na jaro a léto, až si pořídím nějaké hezké těhu šatičky, až si začnu užívat teplých dní a nedočkavě čekat na příchod toho malého bejbátka.

Pro holčičku už jméno máme, teď se jen shodnout na tom klučičím a počkat si, zda to bude on nebo ona.





Křivák, Orsay
Šaty, HM
Vesta, HM
Těhu legíny, HM
Slip on, Pointer
Náhrdelník Unicorn, City folklore



Související

6 komentářů

  1. Moc gratuluji!Užívej si to,jsou to nádherné chvile. A hormonální bouře k tomu patří ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuji, snažím se to užívat jak to jde, ale nejvíc se těším na to, až budeme vědět, co to bude :-) Stejně mi to pořád připadá takové neuvěřitelné :-) M

      Vymazat
  2. Moc hezký článek a fajn outfit! K těhotenství tohle vše patří, je to naprosto normální..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko i za pochvalu outfitu :-) Na ty šílené změny nálad si budu asi ještě chvíli zvykat, je to dobrý kolotoč :-D M

      Vymazat
  3. Gratuluji k očekávání, hlavně ať je potom malé zdravé. A nálady k těhotenství patří, když si vzpomenu na svou tetu, tak ta byla v podobném rozpoložení, jako jsi teď Ty. Takže pohoda, klídek a užívat si nádherných dní. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Milý článek a moc krásný outfit! Kamaráda je teď také těhotná a zažívá velice obdobné stavy, tak ji hned odkážu na tento článek, aby věděla, že není jediná na světě, které se něco takového děje. :-)

    OdpovědětVymazat