Outfit: Pohodlně s jogger pants

června 11, 2017

Řeknu vám, že éra skinny kalhot mě krapet minula. Teda až na jeden neúspěšný pokus k tomuhle střihu přičichnout. Pořídil jsem si tehdy bavlněný skinny chinos z H&M a i když jsem vypadal celkem dost trendy, tak pohodlný to tedy nebylo. Prozatím se mi jeví jako zlatá střední cesta slim fit, který je od super slim fitu stále o poznání pohodlnější a zároveň padnoucí. Není však všechen slim fit stejný. Ona každá značka člověku padne jinak, a tak se to bez zkoušení v kabince neobejde.

Poslední dobou však začínám čím dál tím více experimentovat také s jinými střihy. Což nás přivádí k tomu, že si dnes představíme kalhoty, které mě tak trochu nostalgicky vrací o spousty let zpět. Do časů, kdy mým playlistům kralovaly především skladby o 90 BMP a snížený sed kalhot byl společenský must have. 




Své první jogger kalhoty jsem si pořídil cca 4 měsíce zpět v Zaře. Přišlo mi to dost fresh a byly velmi pohodlné. Trochu mi jen lítala velikost. Menší velikost byla malá a větší zas až na můj vkus moc volná. Nakonec jsem šel do volnější varianty. Jak jsem však psal výše, tak každá značka si i střihy v rámci škatulky dělá jinak. Když jsem tak zahlédl joggery na eshopu BuďChlap, řádně jsem se dle tabulek přeměřil a zkusil objednat. Na vizualizacích vypadaly totiž kalhoty lépe než ty, co jsem měl doma. A věru, když mi přišly, byly mnohem více padnoucí, neměly až tak výrazně sníženy sed  jako ty ze Zary a staly se rázem mým oblíbeným volnočasovým kouskem.


Co jsou jogger pants už nejspíše tušíte. Kdybych vám je měl blíže přiblížit, tak jsou to pohodlné kalhoty o volnějším střihu, sníženém sedu, často mají v pase a u nohavic elastickou gumu a i tím spadají spíše do sekce lehce sportovního oblečení. Mnohdy však záleží na použitém materiálu. Takový tvíd, vlnu či manšestr najdete také v elegantnějším provedení. Že jogger pants mají tendenci dělat člověka mladším, tak o tom žádná. Ne každému se tak musí hodit do jeho stylu oblékání. Můj šatník je však otevřený všelijakým stylům a nápadům, a tak je to dle mne také správně. 

A jak jogger pants nosit? Základem jsou tenisky a jednoduchost. Kalhoty najdete ve všech barvách co znáte. Velmi dobře vypadají například v khaki. Ke kalhotám si vezměte jednobarevnou volnočasovou košili či tričko a máte hotovo. Pokud mám chuť tuhle barevnou strohost rozbít, tak si vezmu barevné ponožky a rázem je o zajímavý outfit postaráno.



Dioptrické brýle, Ray Ban
Tričko, H&M
Mikina, Kalhoty, eshop BuďChlap

Sečteno a podtrženo, jogger kalhoty jsou velmi uvolněným a pohodlným kouskem, na který momentálně nedám dopustit. A co vy? Máte taky jedny či vícero? 

Související

0 komentářů