OUTFIT: Těhotenské růžovky z popelínu

května 26, 2017

Je to již skoro 20 dní, co jsme se vrátili ze slunného Španělska, kam jsme si jeli hlavně odpočinout, vyvalit pupky a pochutnat si na místních dobrůtkách.

Moje těhotenství se kupředu posouvá neskutečně rychle a mě tak čekají poslední 3 perné měsíce - letní měsíce. A jak už to tak bývá, nám těhulím je pořád vedro. Je to způsobeno přemírou hormonů a dvojnásobným množstvím krve. Začala jsem tedy před dovolenou lehce panikařit, co si sbalit, abych se tam pod středozemním sluníčkem neroztopila. Přeci jen hlásili teploty okolo 30 stupňů Celsia. Celkový výběr těhotenského oblečení je v obchodech hodně chabý, jednolitý, nudný a docela drahý. Můj šatník čítal pouze základní kousky, které jsem si koupila v HM a Lidlu - těhu legíny, džíny, asi 4 trika a 2 tílka. Do Španělska to chtělo ale přeci jen jinou výbavu, a to především vzdušné šaty, ve kterých mi nebude teplo, a které obleču i v 8. a 9. měsíci. Pupek se mi totiž neuvěřitelně čím dál tím víc zvětšuje a já s ním.

A tak jsem zvedla telefon a s SOS prosíkem zkontaktovala svoji dvorní švadlenku Katku, která mi mimochodem šila nádherné svatební šaty. Společně jsme se domluvily na ušití dvou letních těhu šatů, které mi nakonec stihla ušít v rekordním čase tak, abych si je mohla poprvé obléct právě ve Španělsku. 

Nafotili jsme oboje, ale první vám představím tyto růžovky z popelínu.




Sluneční brýle, KOMONO
Náhrdelník, HM
Šaty z popelínu, KATEŘINA ZÁHOROVÁ
Zlaté sandály, ANDYPOLA

Související

2 komentářů

  1. Ty šaty jsou bájo - hned bych je brala v nebřichaté verzi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě se na Katku obraťte, ušije Vám klidně stejné v nebřichaté verzi :-) Vážně doporučuji, já si je teď budu nechávat upravovat ať je můžu nosit i teď po porodu :-) M

      Vymazat