Divoké těhotenské focení v Divoké Šárce

července 22, 2017

Ne, já do těhotenského focení nepůjdu, přijde mi to zbytečný fotit se s pupkem. Tohle jsem hlásala ještě na začátku svého těhotenství a vydrželo mi to zhruba do 8. měsíce. Pak jsem si ale řekla, že už to třeba nikdy nezažiju. Nebyla by tedy škoda toto období nezachytit?

Fotografku Evu, La Buchtu, jsem našla na Facebooku přes další moji těhotnou kamarádku a jelikož se mi líbilo její zachycení okamžiku, barvičky a styl, řekla jsem si proč to nezkusit. Bohužel Lukáš se od začátku focení bránil, a tak jsme se domluvily pouze na single focení.

Focení jsem si chtěla nechat až na poslední 9. měsíc, kdy budu mít co největší bříško, avšak i přesto nám dalo s Evou zabrat, než jsme bříško správně do fotky "naštelovaly". Jo hold každá ho máme jiný.
Eva vybrala k focení Divokou Šárku a já ji musím strašně moc za tuto lokalitu poděkovat a hlavně za správné načasování. Sraz jsme měly v šest večer, kdy se pomaličku letní slunce uchylovalo k západu a vytvořilo nám tak skvělé světelné podmínky. Navíc Divoká Šárka je krásná přírodní rezervace, na focení v přírodě tedy jak stvořené.

Bohužel 19. července byly tropy, a přestože jsme šly fotit AŽ v šest večer, mohla jsem se koupat, aniž bych si musela svlažit byť jen nohy v místním potůčku. Eva mě provedla různými zákoutími ideálními na focení, a tak jsme se několikrát šplhaly i do kopců, a já tak kolikrát myslela, že pojedu z Šárky rovnou do porodnice. Nakonec jsme to ale zvládly a myslím, že Eva odvedla dobrou práci, co říkáte?


Modré šaty HM Mama z lyocellu
Čelenka z bazaru
Keramický jednorožec, City folklore







 Růžové těhotenské šaty z popelínu, Kateřina Záhorová
Náhrdelník HM
Náramek, Bangles
Knížka Baby´s first book, Nordic day




Těhotenské šaty z popelínu, Kateřina Záhorová
Náramek, Bangles

Související

2 komentářů

  1. Moc hezké fotky, strašně moc Vám to sluší..Nejvíce se mi líbí ty fotky v bílých šatech..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máte moc hezké těhotenské šaty. Já taktéž čekám miminko. A toto Vaše focení mě inspirovalo ke koupi něčeho pěkného na sebe. Na internetu na této webové stránce zde jsem objevila nádherné šaty a také jsem si je objednala. Přeji překrásný den.

    OdpovědětVymazat