Mateřská v pohybu, aneb tak trochu jiná procházka ...

června 28, 2018

... takový podtitul nese název Strollering. Záhadný název pod kterým se skrývá úplně famózní cvičení pro maminky na mateřské, pracující maminky ... prostě pro všechny aktivní mámy, které by rády cvičily, ale děti jim na to moc prostoru a času nedávají.Jedná se o rychlou chůzi ideálně v kardio zóně, takže nabraná kilča půjdou krásně dolů, do cvičení se zapojují i posilovací prvky a když jsou děti velké, můžete je do cvičení zapojit taky. Mimča můžete použít místo závaží, samozřejmě ve správném úchopu .... těch plusů je tam více. Na výmluvy tady už prostě není prostor.

A co to má společného se mnou? Jak už jistě víte z předchozích článků, miluju sport. Od mala jsem k němu byla vedena a nakonec jsem ho i úspěšně vystudovala, a tak jsem se ho nechtěla vzdát ani v těhotenství, ani na mateřské. Rozárce bude už 11 měsíců a já už se od ledna hýbu co to dá. Jde to. Chce to jen pevnou vůli, správný time management a správný výběr cvičení. Začala jsem cvičením doma s FITFAB, díky Andy za to, a abych taky přispěla do rodinného rozpočtu, jelikož je mateřská na finance fakt slabá, udělala jsem si v březnu kurz Strolleringu nebo-li Cvičení s kočárky. Rozárku tak mám pořád u sebe, můžu reagovat na její potřeby, je na čerstvém vzduchu, mezi dětmi, takže se krásně socializuje a já si dám řádně do těla, to prostě chceš.



Než jsem začala Strollering tady v Nehvizdech lektorovat, znala jsem tady všeho všudy své dvě sousedky, sousedku od naproti a pošťačku. Teď? Teď mi přijde že znám tady snad všechny místní aktivní maminky a jejich ratolesti. Povídáme si o strastech a plánech do budoucna, vzájemně se do sportu motivujeme, dodáváme si síly, když máme nemocné děti, nebo když jim rostou zoubky ... Pokud tento článek teď čte nějaká slečna či žena, která ještě děti nemá, věřte, že za takovou "komunitu" potom budete neskonale vděčné. Bezdětné kamarádky vám moc rozumět nebudou a manžel, byť je nejzlatější, vás taky v některých "miminkovských" věcech moc nepochopí. Strollering tak není jen o sportování, ale také o setkávání a seznamování maminek se stejnými zájmy a o navozování nových přátelství. Chcete mít šťastné miminko? Musíte se hlavně hodit do pohody vy. Od té doby, co jsem začala se cvičením a hlavně s pravidelným Strolleringem, jsem spokojenější, endorfiny mi dodávají sílu vše s úsměvem zvládnout a jako bonus mám hezkou postavu.

Jak jste na tom se sportem vy, maminky?


Související

0 komentářů