Moderní, elegantní a sofistikované - to jsou šperky od Eppi.cz

května 15, 2015

Občas si myslím, že jsem musela být v minulém životě straka, jinak si nedokážu vysvětlit moji  závislost na špercích. Ano, nejsou to jen kabelky. A tak se mi zase utvořil rohlík na rtech, když mi došel balíček od šperkařské značky Eppi.cz.

O značce Eppi.cz jsem doposud neslyšela a myslím si, že je to velice škoda. Co se mi na Eppi.cz líbí především, jsou jak samotné šperky, kterých mají nepřeberné množství (zásnubní prsteny, šperky s drahokamy, investiční diamanty atd.) a to za ceny pro nás smrtelníky přijatelné, tak jejich klientský přístup a dárkové balení. Své základny mají jak v ČR tak u našich bratia Slováků.

Od Eppi.cz vlastním nově stříbrné náušničky Maina se smaragdy.

Náušničky mi přišly v originální krabičce barvě mentolu, a abych na ně pořádně viděla, bylo v krabičce zabudované malinkaté světýlko, no prostě luxus. K samotnému šperku mi také přišel CERTIFIKÁT, ve kterém jsou uvedeny veškeré hodnoty. Toho si nesmírně vážím, protože každý zákazník by měl vědět co nejvíce informací o koupeném zboží, takže za mě palec nahoru. Originální hadřík a návod o starání se o šperk v hravé tištěné animaci jsou už jen třešničkou na dortu.



















Související

1 komentářů