Podzimní/zimní kolekce 2015 od Lindex

května 22, 2015

Lindex a já. Několikrát jsme na sebe narazili, proběhly letmé pohledy, ale nic víc. Nyní se vše změnilo. Měli jsme opravdové rande a to hned na představení jeho nové kolekce na podzim/zimu 2015. Myslím, že je naše sbližování na dobré cestě, jelikož mě jeho nadcházející kolekce a nová kosmetická řada Lindex beauty oslnila.

Jakmile jsem pozvánku obdržela a s chutí přečetla, bylo mi jasné, že mě čeká pravé dámské odpoledne se vším všudy. Na přivítanou jsem dostala do jedné ruky prosecco s malinami a mátou, do druhé ruky kanapku a mohla jsem se začít kochat.

Lindex mi představil svoji novou kosmetickou řadu Lindex beauty, kterou jsem si mohla ihned vyzkoušet a musím říci, že kromě dekorativní kosmetiky (rtěnek, laků na nehty, štětců na make-up atd.) mě nejvíce nadchly přípravky na tělo Natural body a to jak tělová mléka, tak tělová másla, sprchové gely, cukrové peelingy a na ruce mýdla a krémy. A jak to všechno krásně vonělo, mmmmm.

Když jsem byla celá namalovaná a ovoněná, vrhla jsem se na novou módní kolekci podzim/zima 2015. A byla jsem nadšená - ponča a dlouhé svetry, kardigany, trošku styl 70.let, zajímavé halenky, sukně i šaty. Z barev převládaly zemité barvy a to především hořčicová, khaki, hnědá a dále pak nesmrtelná kombinace černo-šedo-bílá a v neposlední řadě oblíbená námořnická modrá (navy blue).
Z doplňků nechyběly velké klobouky, krásné rukavice, peněženky či brýle a aby byl celkový outfit od základu dokonalý, nesmíme zapomenout na spodní prádélko.
Krajky, krajky a zase krajky. Převažuje stále oblíbenější starorůžová pro svou romantičnost a jemnost, ale v kolekci najdeme i klasickou bílou či černou. Rafinované střihy snad není již nutno zmiňovat.

Odcházela jsem ze showroomu nadšená z nové kolekce a lehce ovíněná. Lukáš mě vyzvedl a naše další kroky nesměřovali domů ale do Pánské pasáže na 1. narozeniny Gentleportu.
Večer jsme si tak přišli oba na své a zase o něco moudřejší.




























Související

0 komentářů