Pánské náramky z minerálů jako elegantní doplněk

května 28, 2015

Samotný individuální styl netvoří pouze oblečení. Drobné detaily, doplňky a ozdoby jsou tou správnou cestou k dokonalosti. Dodávají tak člověku jeho osobní individualitu a styl.

Vždy jsem upřednostňoval pravidlo, že méně je více. Co se týče pánských doplňků, základem jsou pro mě hodinky. Postupem času jsem přibral také kapesníček do kapsy a ozdobu do klopy saka. Na nějaké zlaté řetězy a prsteny mě neužije (vyjímkou bude snubní prsten). Řekl jsem si však, že na podobné minimalisticky konzervativní smýšlení bude spoustu času ve "stáří" a začal jsem pokukovat po pánských náramcích, které jsou k vidění především na zahraničních fotografiích mužů v oblecích. K vidění jsou zde bavlněné, kožené, korálkové, provázkové, kombinované např. s prvkem kotvy (jeden z mých favoritů), náramky z minerálů či dokonce na ruce jen tkanička od bot. Zajímavé je pak samotné vrstvení náramků a  jejich kombinování. Náramky lze pořídit jak od těch nejluxusnějších značek, tak i po domácí výrobu co kus to originál. Doplněk to je rozporuplný. Někomu může připadat bohémský či dokonce zženštilý. Jisté je to, že je to doplněk výrazný. V zahraniční módní scéně a především pak na samotném Pitti Uomu je to doplněk velmi obvyklý a žádaný.

Náramky jako součást outfitu v kombinaci s hodinkami 

Jedním typem jsou tedy náramky z minerálů. Líbí se mi, že jsou z přírodního materiálu a tak nějak bytelnější. Pokud je tu možnost, vždy upřednostním českého výrobce. Jedním takovým jsou právě Jollylapel, kteří poměrně nedávno přidali náramky z minerálů do svého sortimentu.

Výrobky od Jollylapel můžeme v internetových vodách nalézt především na Fleru či v zahraničním DaWanda. V kamenných obchodech jsou k nalezení v Pánské pasáži v Gentleportu či na pražské a brněnské pobočce krejčovství Galard. Jejich ozdoby do klopy jsem zahlédl nedávno i v Menstyle či tištěném článku Men's Life. Není toho tedy málo a není se čemu divit. Jejich doplňky jsou krásné a výběr je veliký.



Jollylapel je původem z Brna. Vše je tedy vyráběno zlatými českými ručičkami v České republice za použití kvalitních materiálů a tradičních výrobních postupů. Nabídka produktů Jollylapel zahrnuje především ozdoby do klopy saka různých barev, materiálů, tvarů a také nově pánské náramky z minerálů. Minerály na výrobu náramků jsou dováženy z celého světa. Jako příklad lze uvést např. tygří oko pocházející z Jižní Afriky, onyx z Brazílie a obsidián z USA.

Vybrat si z tak široké škály barev a minerálů nebylo vůbec jednoduché. Nakonec se mi zalíbila kombinace náramku s lávovými kameny a náramku z minerálu tygřího oka.  Elegantní žíhaná hnědá se surovou nepravidelnou černou lávou. Vedle sebe náramky vypadají velice pěkně. Oba náramky jsou na 20 cm elastickém lanku, které lze případně dle potřeby upravit. Velikost minerálních korálků je 8 mm. V každém náramku jsou také dva pozlacené bižuterní korálky, které dávají náramkům zajímavější necelistvý vzhled.

Aby toho nebylo málo, při jednom jsem si vybral i ozdobu do klopy. Znovu nepřeberné množství tvarů a barev. Nakonec jsem vsadil na klasiku a nesmrtelnost kůže a vybral si ozdobu květiny v rezavohnědé barvě.


Má police doplňků se tak rozrostla o další kousky a možnosti kombinování se rozšířily. Do budoucna od Jollylapel plánuji i náramek z tyrkenitu a zkamenělého dřeva.




Náramky jako součást jiného outfitu

Co říkáte vy osobně na pánské náramky? Dle mě jsou v neformálních situacích velice zajímavým doplňkem, slušivé ve všech věkových kategoriích a líbí se mi právě zejména v kombinaci s oblekem.




Inspirace ze světa

Zdroj: menstyle1.com

Zdroj: http://www.bloglovin.com

Zdroj: newsprezzatura.tumblr.com

Zdroj urbanprofessorshop.com

Zdroj: http://stenstore.com

Zdroj: http://stenstore.com

Zdroj: mfshn.com

Zdroj: trashness.com


Související

3 komentářů

  1. Tyto náramky z kamenů se mi moc líbí! Vypadají krásně...

    OdpovědětVymazat
  2. Náramek z minerálů,kůže,stříbra je bez chyby.

    OdpovědětVymazat
  3. Stylové pánské náramky jsou taky naše vášeň:)

    OdpovědětVymazat