OUTFIT: Black body with grey skirt

června 19, 2016

Znáte ten pocit, když vám neustále vylézá halenka ze sukně či triko z high waisted džínů? Já to úplně bytostně nesnáším a tak si pomalu začínám pořizovat různá body. Už mám černé tílko jako body, plánuji si pořídit košilové a body s dlouhým rukávem. Teď mi do začínající "sbírky" přibylo toto průsvitné rafinové od značky Katrus. Nosit se dá úplně ke všemu a to jak k džínům, tak i k mým oblíbeným sukním s vysokým pasem. Já ho pro tentokrát zkombinovala s šedou áčkovou sukní do pasu značky Figl. Barevnost outfitu jsem rozbila fuchsiovou rtěnkou od Astor soft sensation,  která je mimochodem moje aktuálně nejoblíbenější řada rtěnek, č. 204.
Body prostě u mě sbírá body a co na něj říkáte vy?





Body, Naxo.cz
Sukně, Naxo.cz
Psaníčko, Mumray
Boty, Andypola



Související

1 komentářů