Outfit: S křivákem

června 24, 2016

Křivák, kožená bunda do pasu, ve které musí snad každý vypadat jako "rebel". Křivák je jedním z těch must-have kousků, který by měl mít v šatníku každý muž. Tedy aspoň dle mne. Dlouho jsem ten svůj vysněný křivák vyhlížel, až mi jednou konečně padl do oka jeden z Mango outletu. Ten vám doporučuji sledovat, protože občas tam vyskočí opravdové skvosty. Já tam takhle našel tenhle hnědý křívák z jehněčí kůže, který byl zlevněný z 6000 Kč na necelé 3000 Kč. A nemůžu si ho vynachválit.

Křivák je opravdu univerzálním kouskem a můžete ho najít nejčastěji v černé barvě. Já mám však poslední dobou nejraději kůži v hnědé. Co se týče kombinací, tak nikdy nešlápete vedle s basic kousky jako například s trikem s kulatým límečkem a to nejlépe v bílé či šedé barvě. Dále slim fit džíny a jednoduché tenisky či Conversky. Fantazii se ale meze nekladou a určitě zkuste i košili či cokoli, co je vám pohodlné. 






Křivák, Mango
Tričko, Primark
Džíny, Primark
Tenisky, Mango



Související

1 komentářů