Outfit: CAMEL COAT po druhé

března 07, 2016

Březen, za kamna vlezem, a kdybych měl doma kamna, tak si na ně opravdu rád vlezu. Vezmu rozečtené Kerouacovy Podzemníky, udělám si dobrý sypaný čaj, zavolám k sobě našeho psíka a koukám z okna a užívám si toho, že venku to sic není ještě na deku, ale  už ani na sněhuláky. Takové příjemné melancholické počasí, které známe i z nedávného podzimu. Máme se ale přeci jen v našich tuzemských podmínkách dobře. Stereotyp, tak ten nám nehrozí. 

Když tak mrkám na své zveřejněné outfity, převažují mi v nich sáčka a já je opravdu rád mám. Přes zimu jsem sehnal i pár nových kousků, které vám přes rok určitě i ukážu. V mém šatníku však převažují ležérnější kousky a právě z tohohle soudku bude i dnešní outfit. Člověk by řekl, že s přibývajícími léty bude svůj šatník spíše zklidňovat. My to však máme s Miškou opačně a začíná nás dost bavit i samotný street style, ale o tom někdy jindy. Nabízí se toliko možností a stylů a zkrátka není důvod, proč tohoto daru nevyužít. 

Baví mě kombinovat kousky za pár tisíc s těmi za pár stovek a až po ty za pár korun ze sekáče. V každém případě je však vždy dobré zohlednit kvalitu a použité materiály. Já si to tady nakombinoval oblíbený skandinávský řetězec s italskou krejčovinou. Byla to jedna z posledních příležitostí vytáhnout kožené rukavice z H&M a vlněné kalhoty milánské značky Pantaloni Torino. 

A boty? To jsem jel jednou takhle do centra lovit a do toho mi píše Vašek Kotyků ať hádám, kolik ho stály ty botky, co jsem mu právě lajknul. A já si tak myslel, že to půjde na tisíce korun a on na to, že je právě našel ve výprodeji v F&F za celých 518 Kč. A tak jsem změnil směr a šel se tam hned mrknout po dalších případných modelech, ale skončil jsem nakonec u těch samých a jsou opravdu povedené. Nepředpokládám, že je jednou zdědí můj syn, ale věřím, že svůj účel splní a co si tak v nich chodím už zhruba dva měsíce, tak jen žasnu nad tím pohodlím. F&F místy dokáže překvapit. O tom jsem se už nejednou přesvědčil. Jen Vašku, na Pop Up Gentleman No.3 bych si je rád zamluvil já. Může být?





Kabát: H&M
Svetr: H&M
Košile, Errico Formicola
Rukavice: H&M
Kalhoty: PT01
Boty: F&F


Související

7 komentářů

  1. Můj styl to není, ale k tobě to fakt super sedne!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za kompliment ;) Já se nedržím jednoho stylu, míchám to dle příležitosti a nálady..Tak třeba se i někdy strefím do tvého... třeba :) L

      Vymazat
  2. Velmi stylový outfit! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Možná až na ty boty, ale jinak super! Taky mě vždy bavilo kombinovat luxusní s levnějším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem také toho názoru, že Vám outfit velmi dobře sedí a hodí se k Vám. Ty boty jsem tuším také v F&F viděl. Jak se Vám v nich chodí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuji za komentář a pochvalu.
      K botům...pohodlnost určitě převažuje nad cenou.. Za ty peníze jen spokojenost :) Byl jsem v nich několikrát a jsou stále jako nové. Zatím je to jedno velké překvapení. S jiným modelem od F&F zkušenost nemám .) L

      Vymazat