Vousy jako stroj času

března 03, 2016

A pak, že je stroj času pouze utopií, fikcí. Cestování v čase nakousl už sám Einstein a vůbec bych se nedivil, kdyby ho jeho teorie napadly v momentě, kdy se oholil. Neznám nikoho, kdo by s vousy omládl. Nechat si narůst plnovous  jsem plánoval již delší dobu a nebylo to tedy vůbec jednoduché. On si člověk říká jak není třeba nic dělat, jak odpadá každodenní holení a starost, ale je to tak daleko od pravdy, jak to je jen možné.

Nicméně, když má vousatá chlouba dospěla uctýhodných rozměrů, když jsem jí věnoval toliko péče a času, tak trochu paradoxně jsem neváhal ani minutu a nechal si ji v mžiku oka oholit. Míša sic trochu uronila slzu (představte si tu scénu s discopříběhu, kdy slečna kadeřnice holí hlavu mladému Hrušinskému), ale já to bral s klidem, protože jsem moc netušil co mě čeká a byl jsem zvědavý. Jedním důvodem bylo, že mám rád změny. Nábytek bych nejraději stěhoval co týden a ponožky střídám tak často jako ponožky. A ona to změna vážně byla. Dalším důvodem bylo, že jsem chtěl na sebe mrknout. Kde je co na obličeji třeba opravit apod. Hlavním důvodem však byla image na svatbě. Ženit jsem se s plnovousem nechtěl a tak jsem ho sundal a s dorůstajícími vousy teď hledám ideální svatební délku.




A takhle zvláštně to dopadlo. Po pár medvědích měsích jsem se v zrcadle opravdu nepoznával. Hlavu jsem měl tak nějak malinkou, poloviční. Knír byl pryč a tak tam, kde jsem čekal horní ret, tam nic nebylo a naopak jsem našel nabíhající dvojtou bradu. A to věřte, že to člověka hecne zintezivnit cvičení a přehodnotit své stravovací návyky. Vím, že oholený být nemůžu, ale nelituji toho, Je dobré si to jednou za čas připomenout. Tu pravdu, že když se světu ukazuji bez vousů, že je to ode mne vysoce amorální a drzé. Někomu vousy sluší, jinému ne. U mě hádám vítězí zlatá střední cesta.


Vousy mají tu pěknou vlastnost, že rostou. A takhle vypadám po třech týdnech. Hlavním důvodem tedy bylo hledat ideální svatební image a tu jsem našel a přesně tuhle třítydenní délku si také nechávám na svatbu. 

A co po ní? Zpátky k plnovousu? Či se od něj držet dále? A nebo se mnou nesouhlasíte a jedině do hladka? Budu rád za vaše názory.





Související

4 komentářů

  1. Ahoj Lukáši,
    myslím, že ti mnohem víc sluší vousy, než bez ;-). Nechal bych buď tak jak to máš nyní, nebo nechat narůst ještě delší a zastřihnout víc do hranata, než do kulata jak jsi to měl.

    Jinak docela jsi mě pobavil s tím "odpadá každodenní holení a je to pohoda". Je to přesně jak píšeš všichni si myslí "joo to je pohodička neholit se a být v pohodě". Ale realita je úplně jiná čím delší tím víc práce a všeho okolo. Kdybych se holil tak za měsíc mám tak 1 celá den k dobru :-D.

    Trošku jsi mě vyděsil s tou druhou bradou, nejspíš se raději holoit nebudu, abych ji také nenašel :-D

    Jinak ať svatba dobře dopadne, vidím, že přípravu nepodceňjete :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adame, díky za další návštěvu :)
      Do svatby to nechám na cenťáku, jinak se samozřejmě stále hledám v tom delším střihu a celkem mě zajímavá to více do hranata. Hodně jsem experimentoval a sám cítil, že to není ono, že by to chtělo ještě jinak zastřihnout a tak se k delší variantě určitě vrátím a snad najdu to pravé ořechové.

      Svatba je jednou za život a tak si přípravy náležitě užívám. Od takových prkotin jako koupi vitamínu B, ať nahodou nechytnu opar přes spodní prádlo po manžetové knoflíčky.

      Ať ti to píše.

      eL

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Yep, je to nejen stroj času :) udělá to hodně..

      Vymazat