Outfit: Red stripes midi skirt

března 08, 2016

V listopadu a prosinci minulého roku mě čekaly dvě významnější akce a to Blogerka roku 2015 a firemní Vánoční večírek. Na obě dvě akce jsem hledala nějaký zajímavý outfit. V plánu jsem tak měla koupit si dlouhé šaty s rafinovaným střihem a nejlépe holými zády. Nakonec jsem ale v Mohitu objevila tuhle úžasnou midi pruhovanou sukni a ještě ke všemu poslední kousek. Outfit byl tedy jasný - k sukni doladit zbytek. Nakonec jsem k sukni zvolila basic triko, lodičky a psaníčko. Vše v černé barvě, aby tak samotná sukně mohla vyniknout a stát se tak hlavním kouskem mého outfitu. Jako šperk jsem zvolila slavnostní červený náhrdelník.

Jelikož jsem ale tento outfit nestihla nafotit, zveřejňuji vám ho až nyní a to v odlehčeném street style módu. Tentokrát jsem sukni doplnila křivákem, černými lakovanými derby s brogue, psaníčkem od Daniela Rychtra a hodinkami Daniel Wellington.







 Křivák, Orsay
Sukně, Mohito
Lakovky, Gabor
Psaníčko, Daniel Rychter
Hodinky, Daniel Wellington


Související

9 komentářů

  1. ...čekalY mě významnější akce

    OdpovědětVymazat
  2. Můj šálek kávy to úplně není, ale sluší Ti to! Líbí se mi to psaníčko!

    OdpovědětVymazat
  3. To můj šálek kávy je tohle teda úplně přesně. Aj laf jů. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivi, moc děkuji. Kdyby jsi chtěla podobnou, mrkni třeba na POSH ME, vím, že tam prodávají podobné. V Mohitu taky možná ještě seženeš :-) M

      Vymazat
  4. krásna sukňa a super je to zladené s koženkou a lakovkami :) hravé

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, ano, tu si moc dobře pamatuju, ještě z dob manažerování v MH. Teď lituju, že ji jsem do ní nešla:D:(
    Krásná!

    OdpovědětVymazat