OUTFIT: Před Pařížskou 22

listopadu 18, 2016

COS, značka, kterou všichni milovníci módy určitě znají. Jedná se o mladší ségru známého módního řetězce HM. Pod názvem COS se skrývá název Collection of style. Minimalismus, strohost a čisté linie - to jsou její základní prvky a já si tak COS zamilovala na první pohled.

Po jednom divadelním představení jsme s Lukášem a mojí mámou zavítali do jejich butiku na Pařížskou. Slovo dalo slovo, maminčina peněženka zaplakala (ale aspoň má jeden dárek k Vánocům z krku) a já si tak z obchodu odnášela dokonale minimalistickou, střihově zajímavou, černou sukni ze 100% bavlny a černé průhledné tílko z hedvábí. Nutno dodat, že ta kvalita materiálů mě baví čím dál tím více a nošení takových kousků se tak u mě posouvá na vyšší level. K sukni si můžete vzít lakovky nebo tenisky, mikinu nebo elegantní svetřík či halenku ..... kombinacím se meze nekladou, tato sukně potom vyloženě touží. Já pro tentokrát zvolila sportovnější variantu.

Co na outfit říkáte?








Kulich, Reserved
Batoh FCUK, blešák Londýn
Křivák, Orsay
Sukně, COS
Svetr, Atmosphere
Tílko, COS
Body, Lindex
Tenisky, Nike
Rtěnka, MAC

Související

2 komentářů