Outfit: V tmavě modrém trenčkotu

listopadu 19, 2016


Trenčkot jsem měl již delší dobu napsaný na svém must have listu. Je tomu pár let, co jsem si ho poprvé vyzkoušel v H&M v klasickém béžovém provedení. Bohužel jsem se tehdy také na pár let zalekl. Kombinace materiálu, střihu a světlé barvy mi zkrátka neslušela. Připadal jsem si jako německý exhibicionista, který se chystá na promenádu po Tiergarten. V jiném trenčkotu stejné barvy, jiného střihu a materiálu, jsem se zase cítil nanejvýš zženštile. Je to zkrátka dřina najít ten pravý trenčkotový a právě tady více než jinde platí to, že s vyšší cenou přichází také vyšší kvalita. Kvalitní trenčkot za pár stovek nekoupíte. A tak jsem vyčkával, sledoval slevy, koukal se po second handech s tím, že takový nadčasový kousek nemá cenu uspěchat a jednou se dočkám.

Klasický béžový trenčkot mě prozatím minul, ale není všem dnům konec. Při naší nedávné návštěvě Anglie nám byl představen T.K. Maxx, o kterým jsme již psali v jiném článku. A když to člověk nejméně čeká, tak to přijde. Na věšáku tady visel tmavě modrý trenčkot značky Ben Sherman, který čekal jen na mě. Poslední kousek, s kterým jsem ihned utíkal do kabinky. Když mi sedl, obratem se pak dostavili trenčkotové endorfiny, které jsem si tolik let šetřil. 

Tmavě modrý trenčkot se stal mým letošním nejoblíbenějším podzimním kouskem. Cítím se v něm opravdu dobře. Neprofoukne a v našich ulicích ho člověk jen tak nezahlédne. Všeobecně se trenčkoty na mužích moc nevidí. Jedním důvodem může být to, že se nám nabízí opravdu malé možnosti, kde si ho pořídit. Druhým důvodem bude zcela jistě také to, že ne každý se pro něj odváží. Pokud se necítíte dobře ve světlejším provedení, tak zkuste jiné barvy. Zrovna tmavě modré provedení je skvělou možností, jak vykročit do trenčkotového světa. Nejraději ho kombinuji se sportovnějšími bílými teniskami. Dobře vypadá jak zavázaný (vždy na uzel), tak i jen tak "na volno". Clutch neboli psando jste už mohli vidět u některého z předešlých outfitů u Míši. To je pak ta výhoda, když má vaše žena podobný vkus jako vy a kousky jsou zároveň unisexové. Stejně tak si střídáme i batoh, který má ve svém posledním outfitu a pár dalších kousků.







Trenčkot, Ben Sherman
Košile, John&Paul
Kalhoty, Baronio
Clutch, Rychter_D
Boty, Nike
Hodinky, Skagen
Náramek, Jollylapel

Nosíte také trenčkoty či stále hledáte ten pravý padnoucí? Jaké barvy případně vlastníte?

Související

0 komentářů