Outfit: Babí léto v barvách

října 31, 2015

Je to již pár dní, co jsem navštívila mámu ve Slezsku, a co jsme společně prošmejdily mmj. i místní sekáče. Máma je lovec se vším všudy. Dalo by se říct, že její šatní skřín je plná značkových kousků za pár kaček. Tento dokonalý hrabací talent na hledání skvostů jsem nejspíše nezdědila, avšak mám i šťastné dny. Jeden z těch dnů "mamíííííííí, koukeeeeeej" jsem měla právě nedávno na poslední návštěvě.

Jak kdyby na mě čekal - krásný camel kabát, z 80% vlny, vypasovaný, se skrytými knoflíky a zapínáním ke krku s límečkem. Kabát mi dokonale padnul jak v ramenou tak v délce rukávů, šířkou, no prostě ve všem. A za kouzelných 40 Kč, přitom jsem už měla nutkání investovat skoro 4 tis. do méně kvalitního kabátu z Manga či Zary.

Hnědou koženou kabelku, do které bych možná schovala i našeho Charlieho, vyhrabala v sekáči máma. Ona to byla původně kabelka pro ni samotnou, avšak stačily psí oči a kabelka putovala do mých rukou. 

Úžasnou širokou šálu, jsem koupila včera v Mangu. Cena šílená, ale ta barevnost, šířka a délka ... no stojí za to. Přestože je materiál 100% acrylic, je šála velice příjemná, měkká a hřejivá.

Není nic hezčího, než přivítat babí léto v barvách.






Šála, Mango
Kabát, Debenhams, secondhand
Halenka, FF
Jeans, FF
Boty, Deichmann
Kabelka, secondhand
Brýle, CA
Zimní kožené rukavice, HM

Související

4 komentářů

  1. Ahoj, nádherný kabát.
    Podobné kabáty jsou v sekáčích vždy dost pokrčené. Nevím, zda to jde vyžehlit nebo nějak napařit. Co ten tvůj, ten byl takhle krásný?
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, byl trošku zmuchlaný ale ne nějak extra a lehce špinavý - v čistírně se mi o vše postarali, dostala jsem ho jako nový, skvělé :-)

      Vymazat